image

Maak je borst maar nat: de sport-eetreclames komen eraan. Van Nistelrooy en Van Persie doen samen wie het laagste cholesterolgehalte krijgt van Pro-Active. Van der Sar leert zijn kinderen Cup-a-Soup zonder transvetten maken. Kuyt en Melchiot zetten hun vrouwen op een kuur Knorr Vie om te kijken wie er het lekkerst van afvalt. Allemaal in reality soaps natuurlijk.

Als klap op de vuurpeil vertelt Van Basten in Studio Sport dat hij merkt dat Ik Kies Bewust producten leiden tot betere prestaties van het Nederlands elftal. Het komt alleen nét niet tot uitdrukking in de wedstrijdresultaten, omdat die andere ploegen een sterker moreel hebben ;-)

Unilever wordt vanaf 1 juli 2008 de nieuwe sponsor van de KNVB. Het bedrijf heeft een contract voor vier jaar getekend. Vrijdag ondertekenden Harry Brouwer, Chairman Unilever Benelux, Ruud Bruinis, directeur amateurvoetbal KNVB en Jean-Paul Decossaux, commercieel directeur KNVB, de overeenkomst. Vitaliteit
Unilever zal haar naam en merken onder meer verbinden aan het Nederlands Elftal en Jong Oranje, dat dit jaar mee zal doen aan de Olympische Spelen in Peking.
'Door de KNVB te steunen, willen we de vitaliteit van de Nederlandse jeugd een extra impuls geven. Bovendien versterken we hiermee de relatie tussen onze consumentenmerken en Unilever enerzijds en de sport anderzijds', aldus Harry Brouwer.

Unilever was al sponsor van Jong Oranje. Het concern was daarnaast ook als sponsor betrokken bij voetbalevenementen zoals het EK voor jongeren onder de 17 jaar.

Dit artikel afdrukken