Kan ik vrijblijvend kennismaken?

Dat kan zeker! Zo kun je bij Foodlog vrijblijvend een gratis lidmaatschap aangaan. Iedere lezer krijgt elke maand 5 kado-artikelen en met een account kun je ook meedoen aan de discussie onder de artikelen.  

 

Ook kun je dagelijks en/of wekelijks vrijblijvend de nieuwsbrief ontvangen. 

Hoe kan ik reageren onder een artikel?

Om te reageren of duimen uit te delen heb je een (gratis of betaald) account nodig. Nog geen account? Meld je nu aan.

Kijk in 'Foodlog voor dummies' voor meer informatie over profielen. 

Waarom kan ik geen artikelen meer lezen?

Iedere lezer kan elke maand 3 kado-artikelen lezen. Wil je meer lezen? Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog. 

 

Ben je al lid? Log dan in. 

Wat betekent 'Ingezonden' boven een artikel?

Boven sommige artikelen zie je in het rood 'Ingezonden' staan. Dit betreft door derden betaalde content. Zo kunnen bijvoorbeeld de genomineerde kandidaten voor de door Foodlog georganiseerde Gezonde Innovatie Awards een promotiepakket kopen. Het kunnen ook berichten zijn die door derde organisaties zijn ingezonden om onze lezers op hun content of boodschap attent te maken. Deze artikelen zijn herkenbaar aan een andere achtergrondkleur en de vermelding Ingezonden. 

De redactie van Foodlog is niet verantwoordelijk voor de inhoud, maar blij met de financiële ondersteuning die ons forum mede mogelijk maakt.

Kan ik ook geld doneren aan Foodlog?

Ja, graag zelfs. Geld doneren kan door een bijdrage over te maken op IBAN rekening nummer NL36 ABNA 0445 7091 89, ten name van Foodlog Media B.V., onder vermelding van 'donatie'. Heel veel dank voor je steun. 

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres?

Je kunt te allen tijde je gegevens zoals e-mailadres wijzigen via je profielpagina. Klik op de homepage op het poppetje/profielfoto rechtsbovenin of ga naar foodlog.nl/profiel en selecteer 'profiel wijzigen'. 

 

Om het adres te wijzigen waar je de nieuwsbrief op ontvangt, is de makkelijkste weg door het oude mailadres af te melden voor de nieuwsbrief en het nieuwe aan te melden. Dat kan hier.

Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?

Wij kunnen jouw rekeningnummer niet aanpassen, simpelweg omdat de financiële transacties en de ledenadministratie streng gescheiden werelden zijn. Er zijn twee manieren om het te doen:

 

  1. storneer de zojuist gedane betaling.
  2. wacht een paar dagen
  3. ga opnieuw een betalend lidmaatschap aan
  4. gebruik daarvoor je nieuwe bankrekening.

Dan is het meteen geregeld. Het is ons onbekend hoelang het duurt (en je moet wachten) tot de stornering verwerkt is.

 

De tweede manier is voor de lange termijn:

  1. laat dit abonnement gewoon doorlopen tot *datum volgende betaling, wij zetten het per die datum stop
  2. wij zetten een reminder aan, zodat je ruim van te voren geattendeerd wordt dat het abonnement gaat aflopen
  3. in *datum ingang nieuw contract wordt je opnieuw betalend lid, met het goede bankrekeningnummer.

Hoe kan ik vanuit het buitenland betalen?

Je kunt je Foodlog-lidmaatschap betalen met een iDEAL-betaling of via een overschrijving (SEPA) vanaf je IBAN-bankrekening. Ook als dat een buitenlandse rekening is.

Lukt het om de een of andere reden niet? Neem dan even contact op met administratie@foodlog.nl.

Hoe kan ik de rekening van het lidmaatschap door mijn werkgever laten betalen?

Een zakelijk lidmaatschap is een individueel lidmaatschap waarvoor de factuur naar een (eigen) bedrijf wordt gestuurd. Voor een zakelijk lidmaatschap hebben wij het factuuradres en de naam van de contactpersoon nodig. Voor verlenging van een zakelijk lidmaatschap nemen wij altijd ruim voor de afloopperiode contact met je op. Wil je meer weten over het zakelijke lidmaatschap, dan kun je contact opnemen met Cora Verweij via cora@foodlog.nl of telefoon 06-27327805.

Hoe kan ik een groepslidmaatschap aanschaffen?

Een groepsabonnement geeft onbeperkt toegang tot Foodlog.nl voor een vastgesteld aantal lezers. Hoe meer lezers, hoe meer korting. Bij een groepsabonnement geven wij korting op het individuele jaarlidmaatschap (normaal €69,00 incl. 9% btw).

De lezers kun je uiteraard tijdens de looptijd wijzigen, bijvoorbeeld bij in- of uitdiensttreding.

Een simpel mailtje naar Foodlog met de gegevens is dan voldoende, wij passen het dan aan in ons systeem. 

 

Staffel

Korting op reguliere prijs van €63,30 exlcusief 9% btw

 

- t/m 5 gebruikers: 20% korting

- 6 t/m 25 gebruikers: 30% korting

- vanaf 25 gebruikers: 40% korting

 

Wil je meer weten over het groepsabonnement, dan kun je contact opnemen met Cora Verweij via cora@foodlog.nl of telefoon 06-27327805.

Wordt mijn lidmaatschap automatisch verlengd?

Individuele maand- en jaarlidmaatschappen worden automatisch verlengd.
Voor verlenging van een groeps-, zakelijke en businesslidmaatschap nemen wij altijd ruim voor de afloopperiode contact met je op.

Wanneer wordt mijn lidmaatschapsgeld afgeschreven?

Op de dag dat de verlenging van je lidmaatschap ingaat.

Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

Opzeggen van je betalende lidmaatschap kun je op ieder moment zelf doen: 
log in op Foodlog > ga naar je profielpagina > scroll naar beneden en zet je steun stop. Daar krijg je een bevestiging te zien.

Je opzegging gaat dan bij het eerstvolgende betalingsmoment in. 

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrie(f)ven?

Helemaal onderaan elke nieuwsbrief staat een afmeldlink. 

Hoe kan ik artikelen zoeken op de website?

Boven in je scherm vind je een vergrootglas, aan de rechterkant. Hiermee kun je zoeken en kom je hopelijk bij het gewenste artikel uit. Kijk hier voor uitgebreidere info over zoeken op de website. 

 

Kun je het artikel niet vinden, of kom je iets opvallends tegen tijdens het zoeken? Laat ons dit dan weten

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Neem voor klachten contact op met de redactie via redactie@foodlog.nl.

Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

In 'Foodlog voor dummies' vind je meer informatie over de site en het gebruik ervan. 

Kijk bij contact voor 'wie moet je hebben voor wat' of stuur je vraag in.