Het probleem met natuurlijke producten is dat ze in regel een minder appetijtelijk uiterlijk hebben dan industriele producten. De Amerikaanse pizzafabrikant Schwan Consumer Brands heeft als merknaam Ugly gekozen, om te benadrukken dat de ingredienten natuurlijk en echt zijn. Original Food verkoopt in Duitsland producten uit onder meer Nepal en Ecuador, die geproduceerd zijn met eerbied voor het milieu en de producenten. In Nederland verrijzen boerderijen die hun producten uit de eerste hand verkopen.
Bron: Tijdschrift voor Marketing - p. 32 met dank aan mkb-net
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Wat zijn consumenten toch rare mensen
(en marketeers ook)
Je bedoelt vast deze zin: "Het probleem met natuurlijke producten is dat ze in regel een minder appetijtelijk uiterlijk hebben dan industriele producten. De Amerikaanse pizzafabrikant Schwan Consumer Brands heeft als merknaam Ugly gekozen, om te benadrukken dat de ingredienten natuurlijk en echt zijn."
Onder andere.
In eerste instantie ging het me om het 'streven naar authentieke ervaringen', gecombineerd met een opsomming van een opsomming van massaproducten.
Al zijn de producten gemaakt met natuurlijke materialen en volgens grootmoeders recept, als iedereen het eet is de ervaring niet meer authentiek.
Wat zijn authentieke ervaringen?
dat zijn ervaringen waar steeds meer consumenten naar verlangen