Wie heeft het gezien en wil reageren?
Het KRO-programma Profiel staat woensdagavond in het teken van De smaak van Nederland. Nog nooit is onze voeding zo hi-tech geweest. Maar de klant van 2008 wil meer, aldus de trailer voor het programma.
In onze moderne tijd moet voeding niet alleen altijd en overal beschikbaar zijn maar ook nog lekker, goedkoop, makkelijk te bereiden en duurzaam. Eigenlijk wil de consument alles, stelt Profiel.
In de uitzending van vanavond schetst KRO Profiel de veeleisende smaak van de Nederlandse consument. Aan het woord komen onder meer trendwatcher Anneke Ammerlaan, Paul Bringmann, directeur van de succesvolle keten La Place, hoogleraar smaak Gerrit Smit van de Universiteit Wageningen en de Apeldoornse restaurateur Peter Klosse van toprestaurant De Echoput.
bron: Distrifood
Dit artikel afdrukken
Het KRO-programma Profiel staat woensdagavond in het teken van De smaak van Nederland. Nog nooit is onze voeding zo hi-tech geweest. Maar de klant van 2008 wil meer, aldus de trailer voor het programma.
In onze moderne tijd moet voeding niet alleen altijd en overal beschikbaar zijn maar ook nog lekker, goedkoop, makkelijk te bereiden en duurzaam. Eigenlijk wil de consument alles, stelt Profiel.
In de uitzending van vanavond schetst KRO Profiel de veeleisende smaak van de Nederlandse consument. Aan het woord komen onder meer trendwatcher Anneke Ammerlaan, Paul Bringmann, directeur van de succesvolle keten La Place, hoogleraar smaak Gerrit Smit van de Universiteit Wageningen en de Apeldoornse restaurateur Peter Klosse van toprestaurant De Echoput.
bron: Distrifood
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Een vrolijk kwetterende mevr. Ammerlaan over vergeten groenten en fruit, alsof ze er helemaal gek van is, eea gelardeerd met een rare theorie. We zouden van de Industriële Revolutie afwillen oid. Dat zulke nonsens ongencensureerd op TV mag. Zij laat zich filmen met de ouderwetse boodschappentas waarmee het grachtengordelpubliek boodschappen doet bij op de Noordermarkt in Amsterdam. Gelukkig was de biologische Landrover Sport niet in beeld ;-)
Marcel Schuttelaar als verdediger van zowel het het moderne Unilever- en AH-levensgevoel als het authentieke leven. Geen vlees en geen vis dus.
Daarentegen een prima Klosse, die de juiste vraagstukken opwerpt.
Verder een reportage in niet-oordelende stijl. Het bekijken waard.
Gezien. Vond het nogal onsamenhangend, voor de hand liggend, bij elkaar geraapt blabla-verhaal.
Voedsel is in de mode en we moeten het binnenkort toch anders aanpakken, want het gaat zo niet langer. De 15% van de consumenten die nu al voor puur natuur gaan zijn hopelijk trendsetters, dus laten we die maar volgen.
Een uitzending naar het aardje van de gemiddelde foodlogger dus. :)
Ik vond er niks an.
Robin, bedoel je met die sneer naar de gemiddelde foodlogger nou een sneer naar het gemiddelde hier of naar de gemiddelde bloggende (al dan niet zelfbenoemde) culi?
@Dick, zit er kou in de lucht tussen jou en Ammerlaan dat je er een volierevogeltje van maakt? Of bedoel je een lovebird? (Het is 14 feb...)
Kou? Ik stoorde me aan zoveel oppervlakkig gekwetter.