Zoals je ooit onder iedere Vlaamse kerktoren een frietkot vond, zo heeft vandaag iedere wei haar muziekfestival: Vlaanderen Festivalland! Dit weekend 'is het Werchter'. En dé nieuwe trend is groenere festivals. Ook in Nederland overigens.
Nu kent iedereen het pop- en rockwereldje vooral van het komen en gaan van muzikale hypes, de éne alweer vluchtiger dan de andere. Maar op molblog lees ik dat je in Nederland "de eerste en enige ijsbar op wielen ter wereld’ : de Jägermeister Moving Ice Bar" op de weide mag verwachten.
‘Nederland is sinds vandaag een bijzonder, nieuw horeca outlet rijker. We waren op zoek naar een manier om onze consumenten een IJSKOUD goed gevoel te geven en zijn daar met deze mobiele ijsbar in geslaagd.", zegt Bert de Winter van Jägermeister. Ik moest hier meteen aan deze zin van Dick op molblog denken, i.v.m. lokale worteltjes : "In werkelijkheid is het een uitwas van gemediatiseerde onnozelheid die verheven wordt tot 'goed-norm'."
Die trucks zijn CO2-monsters. In aanloop van Live Earth kan dit tellen. Zoals ook bovenstaande reclame van Vlaanderens festivalsponsor nummer één: Maes Pils
Ach, misschien is het echt allemaal maar om (mee) te lachen?
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Goh, dat was misschien geen gekke zin. Maar tussen worteltjes en blote meisjes ver onder nul (zijn ze gek geworden!), zit nog een heel andere wereld. Niet die van de onnozel- maar die van de onbenulligheid :-(
We weten allemaal dat het uitermate smaakonderdrukkend werkt, als je iets maar koud genoeg maakt. Dat is ook de enige manier gebleken om mensen ueberhaupt aan de Jaegermeister te krijgen. Blijkens de op molblog geinterviewde woordvoerder zitten er in het ding ook nog wat schaarsgeklede 'Jaegerettes', letterlijk om "van te kunnen genieten". Er slecht voor de smaak, kou, dat blijkt.