Guerrilla marketing en viral marketing concepten worden steeds populairder. In Frankrijk waagt nu ook Max Havelaar er zich aan.
Et pour les Flamands et les Néerlandais la même chose!
Dit artikel afdrukken
Et pour les Flamands et les Néerlandais la même chose!
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
ik bedoel... hij dwingt mij stil te staan...
Maar gisteren dacht ik nog op de bus: K3 en Studio 100 hebben meer voor het integratiewerk naar migranten gedaan dan 20 of wat jaar straathoekwerk. De kleintjes van vandaag bij ons in de mijnstreek kijken allemaal Ketnet en kennen allemaal de liedjes van K3 vanbuiten. Dat was ooit anders. In die zin kan "de markt" ook positief werken, natuurlijk.
Maar het verhaal van de stervende banaan toont dat wanneer noch de overheid, noch het bedrijfsleven reageert... ja, wat dan?
Even over naar Korthals, dan maar /_°
Dat doet een wetgever toch? Hij dwingt met stil te staan aan het kruispunt, wanneer het rode stoplicht brandt.
'dwing' en 'schrijf voor', zo citeer je Korthals.
Ik voel me niet aangesproken, hoor :-)
Over de Sovjet Unie. Na de vrijemarkt-douche lijkt het me er niet echt op verbeterd te zijn met democratie noch corruptie. Maar da's een ander verhaal.
Maar... waar haal je dat nu eigenlijk vandaan, dat van die dwang?
Met dwang hebben ze de hele Soviet Unie ooit groot gekregen. Uiteindelijk werkte het alleen niet. Fraude tierde welig.
Verder leuk filmpje hoor, maar als het voor producten met een Ik Kies Bewust-logo, tennisballen of pakken meel was geweest had ik het ook leuk en irrelevant gevonden.