imageMoet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord, de Cafetaria Top-100. Maar afgelopen maandag was het blijkbaar één groot feest in de bomvolle Brabanthallen waar de gasten meedeinden op hits van Marianne Weber en de Gebroeders Ko. Als ik de Snackkoerier moet geloven dan heb ik heel wat gemist.

Terwijl Verhage Kort Ambacht uit Zwijndrecht is uitgeroepen tot beste cafetaria van het land, ging de Marketing Award naar Angela Rikken van Cafetaria Rikken uit Groesbeek. Haar bedrijf is blijkbaar een voorbeeld voor anderen als het gaat om lokale marketing. Zo heeft de cafetaria een kidsclub met meer dan 270 leden. De website is functioneel en biedt naast informatie ook entertainment voor kinderen aldus het juryrapport. Er is zelfs een heuse frikandelleneetwedstrijd die Cafetaria Rikken landelijk op de kaart heeft gezet.

Een kidsclub voor een cafetaria? Frikandelleneetwedstrijd? En daar vervolgens dan ook nog een marketingprijs voor uitreiken?
Dit artikel afdrukken