Wie nog geen frisdrank drinkt, moet er nu ook aan geloven. Coca-Cola introduceert vandaag 'Finley' in Frankrijk. Met Finley mikt Coca-Cola op het volwassenensegment, de 25-45 jarigen waarvan maar 1 op de tien frisdrank drinkt als ze even pauzeren. Coca-Cola wil bij hen op alle momenten van de dag een 'Finley-reflex' oproepen.
Met de nieuwe frisdranken gaat Coca-Cola een directe strijd aan met Orangina-Schweppes, de onbetwiste marktleider in het segment van de koolzuurhoudende vruchtendranken voor volwassenen. Volgens Coca-Cola is er voldoende plaats en potentieel voor een tweede merk, schrijft Le Figaro.
Dit artikel afdrukken
Met de nieuwe frisdranken gaat Coca-Cola een directe strijd aan met Orangina-Schweppes, de onbetwiste marktleider in het segment van de koolzuurhoudende vruchtendranken voor volwassenen. Volgens Coca-Cola is er voldoende plaats en potentieel voor een tweede merk, schrijft Le Figaro.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 30 november krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 30 november krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook