De verkopen van frisdranken lopen al jaren terug. Geen wonder dus dat de grote frisdrankmakers Coca-Cola en PepsiCo nieuwe markten opzoeken die consumenten gezonder vinden: (kokos)water, koffie, melkdrankjes en melk om er een paar te noemen.
Maar Coca-Cola wedt ook op een ander paard: cocktails. Na de hard seltzers (het snel oprukkende hippe bieralternatief) en spiked lemonade komt er nu ook, in samenwerking met sterke-drankenfabrikant Brown-Forman een blikje met Jack Daniels whiskey en echte merk-Coca-Cola. Maarre, die blikjes 'Jack-and-Coke' zijn er toch al jaren? Dat klopt, al 30 jaar. Maar tot nu toe zat er een 'gewone' cola in. Nu wordt het 'the real thing', desgewenst zelfs met Cola Light.
Allerlei pledges ondertekenen voor een gezondere samenleving maar ondertussen:
— jacob seidell (@jaapseidell) June 14, 2022
Coca-Cola is putting Jack & Coke in a can
Coca-Cola (KO) has been aggressively expanding its alcoholic drink options as the trend grows. https://t.co/0urjn7zTne
Lees alles over reageren in de gespreksregels.