Deze test van ABN AMRO en Kaan’s Kaashandel duurt tot het eind van de maand. Kaan’s Kaashandel wil online meer zichtbaar zijn en met de tijd mee gaan. "Je ziet dat de consument en de markt verandert, de winkelstraat verandert en wij moeten mee", zegt Jan Kaan. Volgens ABN AMRO zijn zelfstandige winkeliers onmisbaar in de winkelstraat, maar ervaren zij online concurrentie. Daarnaast is omnichannel voor veel retailers nog altijd een vergezicht. "We zijn dit experiment gestart om de klantbeleving een impuls te geven, door een koppeling te leggen tussen het authentieke karakter van een fysieke, ambachtelijke kaaswinkel en het gemak en de snelheid van online", vertelt Henk Hofstede, Sector Banker Retail van ABN AMRO.
Van 26 tot en met 30 september 2017 is Kaan's Stream Store dagelijks geopend van 9.00 tot 18.00.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Perfect uitgevoerd. Dikke kudos voor ABN AMRO. En nog vermakelijk om naar te kijken ook.
Erg grappig. Mooi theater. Heel goed gedaan. Mooie kaasboer: "Boerentrots. Mooie kaas. Bijna biologisch"