Met ingang van 1 oktober 2019 is de toegang tot Foodlog veranderd. Wie via sociale media, links en zoekmachines langskomt, lezers van de Foodlog-nieuwsbrieven en Foodlogleden met een gratis account kunnen dan niet meer bij alle artikelen. Wel geven we iedereen per maand 5 artikelen cadeau.

Wat is er veranderd?
Vanaf 1 oktober 2019 hanteert Foodlog een 'betaalmuur'.

  • Artikelen in de katernen gaan na 2 dagen automatisch achter de betaalmuur. Ze krijgen dan een geel plusje en de vermelding: 'exclusief voor betalende leden'

  • Artikelen in Flash, Context en Agenda blijven voor iedereen toegankelijk, net als de ‘In de media’-artikelen in de verschillende katernen

  • Artikelen-met-een-plusje zijn onbeperkt te lezen voor (ingelogde) betalende leden

  • Gratis leden krijgen iedere maand 3 artikelen cadeau. Heb je bij een cadeau-artikel gereageerd, dan kun je ook blijven reageren


Waarom hebben we dat gedaan?
Omdat Foodlog maken inmiddels bakken met geld kost. Foodlog startte in 2005 als blog. Inmiddels zijn we uitgegroeid tot een uniek nieuws- en gespreksplatform op de gebieden van voeding, gezondheid, landbouw, levensmiddelenmarketing, voedselpolitiek en aan landgebruik gerelateerde energie- en watervraagstukken. We zijn een beïnvloeder van beïnvloeders geworden, maar kunnen dat alleen verder ontwikkelen met de steun van betalende lezers.

Wil je ons onbeperkt kunnen lezen?
Word betalend lid! Dan houd je onbeperkt toegang en krijg je bovendien korting op onze congressen en andere activiteiten.
Als je nu doet, profiteer je tot 1 januari 2020 van een korting van €10 op een jaarabonnement. Vanaf die datum gaat een jaarabonnement €60 kosten, of €6 per maand.

Last update: 6 juli 2020

Fotocredits: 'Keyholes', Pxhere