Ball Packaging Europe, RPC Bramlage en Degussa hebben een methode ontwikkeld waarbij actieve ingrediënten in blikjes dieet- of sportdrank pas vrijkomen als het blikje geopend wordt. Een capsule in het blikje houdt de actieve ingrediënten droog tot aan het moment van consumptie.
De capsule drijft los in het blikje. Bij het openen van het blik valt de druk weg en daardoor springt de capsule met actieve ingrediënten in het blikje open. De drinker hoeft de capsule dus niet zelf te openen, en dat is een belangrijke voorwaarde voor succes, aldus de fabrikanten.
Dieet- en sportdranken bevatten vaak actieve ingrediënten, die opgelost zijn in de drank. Na verloop van tijd verliezen deze actieve ingrediënten echter hun werking. In de De capsule drijft los in het blikje. Bij het openen van het blik valt de druk weg en daardoor springt de capsule met actieve ingrediënten in het blikje open. De drinker hoeft de capsule dus niet zelf te openen, en dat is een belangrijke voorwaarde voor succes, aldus de fabrikanten.
Bron: VMT
Dit artikel afdrukken
Dieet- en sportdranken bevatten vaak actieve ingrediënten, die opgelost zijn in de drank. Na verloop van tijd verliezen deze actieve ingrediënten echter hun werking. In de De capsule drijft los in het blikje. Bij het openen van het blik valt de druk weg en daardoor springt de capsule met actieve ingrediënten in het blikje open. De drinker hoeft de capsule dus niet zelf te openen, en dat is een belangrijke voorwaarde voor succes, aldus de fabrikanten.
Bron: VMT
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook