Drie meiden hadden een leuk idee: maak soep van mislukte groenten, waaronder peentjes met twee pootjes en kromme komkommers. Ze noemden het Kromkommer (zie bron) en gingen ervoor crowdfunden. En dat lukte.
De Telegraaf meldt vanmiddag dat Kromkrommer na 1,5 maand crowdsourcen de centjes (€25.000) binnen heeft die ze nodig hebben om te kunnen starten. Ze hadden een gaaf idee, een landelijke partner om de soepen te verkopen en nu dus ook de middelen. Ze positioneren hun nieuwe product als anti-verspillingssoep.
Dit artikel afdrukken
De Telegraaf meldt vanmiddag dat Kromkrommer na 1,5 maand crowdsourcen de centjes (€25.000) binnen heeft die ze nodig hebben om te kunnen starten. Ze hadden een gaaf idee, een landelijke partner om de soepen te verkopen en nu dus ook de middelen. Ze positioneren hun nieuwe product als anti-verspillingssoep.
Nog 5
Je hebt 0 van de 5 kado-artikelen gelezen.
Op 11 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 11 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook