Maar er lag nog iets in een hoekje van de redactionele provisiekast. We hadden ons ooit eens met een aantal reageerders afgevraagd over hoeveel geld het nu eigenlijk ging met dat labeltje, ooit al spottend de oudedagsvoorziening van Schuttelaar genoemd. Schuttelaar & Partners wil die informatie niet geven, dus vanuit die hoek zal de openheid van zaken niet komen.
Daar kunnen we ons bij neerleggen, maar we kunnen ook zelf de hand aan de ploeg slaan. Echt moeilijk moet dat niet zijn. We weten immers wat deelname aan Ik Kies Bewust kost. We kunnen ook turven om hoeveel deelnemers het gaat—dat is een kwestie van tellen. En vervolgens kunnen we rekenen.
Vooral voor het veldwerk hebben we mensen nodig. Wie helpt mee? Aanmeldingen via de commentaarpagina's of "langs de achterdeur", zoals Dick dit graag noemt. Daarna bespreken we hoe we de taken verdelen.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Graag dan helderheid over het geplande onderzoeksbudget. Hoe serieus is Ik Kies Bewust van plan om onderzoeksresultaten te gebruiken om eea bij te stellen? Wordt er gemeten of die taarten vaker of als alternatief gegeten worden? etc..
Waarom dan de rechtsvorm stichting gekozen, waar per definitie altijd iets schimmigs hangt? Kies dan voor een vorm waarin openbaar is wie, waar en waarvoor de centen uitgeeft.
D'r staat wat'r staat. Dat zei ze en daar ga ik dus ook van uit.
"We mogen alles weten."
Alles?
Kijk, dat vind ik sportief en open! Bravo Clémence Ross!