Heineken lanceerde donderdag in Parijs (en vrijdag in Milaan) zijn bijzondere nieuwe thuistap: de door designer Marc Newson ontworpen 'Sub'. De 'Sub' is een 'ovaal zilveren apparaat van nog geen halve meter lang en zo'n 15 centimeter doorsnee' en moet gevuld worden met 2-liter petflessen die vanaf 2014 in verschillende varianten verkrijgbaar zullen zijn - al zijn de details van de uitrol nog niet bekend gemaakt. Heineken heeft hoge verwachtingen van de Sub: 6 procent van de omzet moet uit innovatie (lees: de 'Sub') komen. Dat meldt BNR.
Dit artikel afdrukken
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Eindelijk! een plaatje van de Sub. Geloof niet dat ik die op mijn aanrecht wil hebben staan. Maar ja, ik behoor ook niet tot de doelgroep...