In tijden dat sap onder een vergrootglas ligt, kiest Appelsientje voor pure 'real life' reclame.
Appelsientje gaf een aantal gezinnen een camera mee naar huis. De reclames moeten de claim '100% puur sap' onderstrepen.
'100% pure momentjes'
Voor de commercials filmden gezinnen hun ontbijtsituatie. Uit de beelden is vervolgens een aantal commercials gemonteerd, vanuit de gedachte dat het materiaal een waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid moet geven.
Het campagnethema heeft de naam '100% pure momentjes' meegekregen. Met een 'Blije Ochtend', 'Luie Ochtend' en 'Fitte Ochtend' zou iedereen zich in een van de situaties moeten kunnen herkennen. Appelsientje nodigt Nederland ook uit om het eigen ‘100% pure ochtendmoment’ te delen via de Appelsientje Facebook pagina. Zo kan iedereen de nieuwe hoofdrolspeler in de campagne worden op de sociale media en in de eigen woonplaats in lokale reclameuitingen.
100% PUUR Zware Ochtend, Appelsientje
Het is niet de allereerste 'real life reclame' ooit. MarketingOnline zegt de aanpak al eerder gezien te hebben bij een content-campagne voor Ouders van Nu maar denkt dat deze vorm van reclame weleens door zou kunnen zetten.
100% PUUR Fitte Ochtend, Appelsientje
100% PUUR Blije Ochtend, Appelsientje
Dit artikel afdrukken
'100% pure momentjes'
Voor de commercials filmden gezinnen hun ontbijtsituatie. Uit de beelden is vervolgens een aantal commercials gemonteerd, vanuit de gedachte dat het materiaal een waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid moet geven.
Het campagnethema heeft de naam '100% pure momentjes' meegekregen. Met een 'Blije Ochtend', 'Luie Ochtend' en 'Fitte Ochtend' zou iedereen zich in een van de situaties moeten kunnen herkennen. Appelsientje nodigt Nederland ook uit om het eigen ‘100% pure ochtendmoment’ te delen via de Appelsientje Facebook pagina. Zo kan iedereen de nieuwe hoofdrolspeler in de campagne worden op de sociale media en in de eigen woonplaats in lokale reclameuitingen.
100% PUUR Zware Ochtend, Appelsientje
Het is niet de allereerste 'real life reclame' ooit. MarketingOnline zegt de aanpak al eerder gezien te hebben bij een content-campagne voor Ouders van Nu maar denkt dat deze vorm van reclame weleens door zou kunnen zetten.
100% PUUR Fitte Ochtend, Appelsientje
100% PUUR Blije Ochtend, Appelsientje
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Mooie zin: "vanuit de gedachte dat het materiaal een waarheidsgetrouwe weergave van de werkelijkheid moet geven".
Dit is perfect! De filmpjes zijn net als hun sap een restauratie van het origineel!
Als ze echt eerlijk waren, zouden ze er bij vertellen dat je met één glas al aan de maximale hoeveelheid suiker voor de hele dag zit.
Dus aan "echte mensen" kun je pas zien dat het "echt sap" is? Mooie manier om je vloeibare suiker aan de man te brengen, ik trap er nog steeds niet in
Dan ben je waarschijnlijk in de minderheid, Astrid.
Wat Appelsientje hier heel goed doet is een associatie leggen tussen 'echt', 'puur' enzo, en hun sapjes. En consumenten gaan bij hun aankoopbeslissingen voornamelijk af op hun gevoel, op beeldvorming, niet op de feiten.