Na het succes van de moestuintjes, kiest Albert Heijn voor 3-D dinosaurussen om ouders via hun kind te verleiden bij de Zaanse super boodschappen te doen.
Gisteren werd bekend dat Albert Heijn 47 miljoen moestuintjes weggaf. De actie zorgde voor een belangrijke bijdrage aan de omzet en winst van Ahold.
Bright meldt vanmorgen dat AH vandaag een nieuwe actie zal aankondigen. Dit jaar is er geen EK, maar zijn er ook geen wuppies, voetbalplaatjes, moestuintjes of Roy Donders-huispakken bij de altijd weer slimme spaaractie-super.
Met een 3-D bril, een App, een fysiek plaatje uit de super en de iPhone van ouder of kind komen dit jaar Dino's tot leven in Nederlandse huiskamers.
Volgens Bright spreekt Albert Heijn van zijn "meest innoverende spaaractie ooit". De supermarkt zal ook de kartonnen Cardboard en een plastic VR-bril gaan verkopen voor respectievelijk €2,49 en €6,99. Later vandaag is Bright bij de presentatie van de spaaractie. Je kunt het volgen via hun youtubekanaal.
Dit artikel afdrukken
Bright meldt vanmorgen dat AH vandaag een nieuwe actie zal aankondigen. Dit jaar is er geen EK, maar zijn er ook geen wuppies, voetbalplaatjes, moestuintjes of Roy Donders-huispakken bij de altijd weer slimme spaaractie-super.
Met een 3-D bril, een App, een fysiek plaatje uit de super en de iPhone van ouder of kind komen dit jaar Dino's tot leven in Nederlandse huiskamers.
Volgens Bright spreekt Albert Heijn van zijn "meest innoverende spaaractie ooit". De supermarkt zal ook de kartonnen Cardboard en een plastic VR-bril gaan verkopen voor respectievelijk €2,49 en €6,99. Later vandaag is Bright bij de presentatie van de spaaractie. Je kunt het volgen via hun youtubekanaal.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Een 3D bril om naar land- en tuinbouw (en bioindustrie) in het algemeen te kijken lijkt me ook wel iets, in plaats van steeds maar weer met de tweedimensionale uitvoering waarmee je alle diepte en perspectief mist!
"met een iphone"..........dus je wordt weer verplicht zo'n k..ttelefoontje te hebben. Niet dat ik nu net deze spaaractie mee wil doen, maar wilde ik het wel kon ik er niks mee want ik heb niet zo'n snertapparaat, ben blij toe ook, hoor ik niet zo bij die kudde
Albert Heijn heeft het filmpje ter promotie van z’n dino-actie aangepast, nadat bleek dat er een ‘cheat’, een soort technisch ‘lek’, mogelijk was. Tech-website iCulture ontdekte dat met de cheat klanten niet alle plaatjes hoefden te sparen om toch de virtual reality-ervaring te krijgen.
Het promofilmpje toonde alle twintig speciale kaartjes met de virtual reality-functie. Wie het filmpje op het juiste moment pauzeerde en zijn scherm scande met de speciale dino-app van Albert Heijn, kreeg de te verzamelen dino’s automatisch in zijn virtuele verzameling getoond.
‘De pret van het verzamelen is daarmee ook voorbij, maar… het scheelt je wel een hoop geld aan boodschappen’, schreef iCulture over de cheat. Albert Heijn heeft het bewuste filmpje inmiddels aangepast, schrijft Distrifood
Alsof AH het wist: Naturalis krijgt de eerste T-rex buiten de VS.