Belgen houden van bubbels. Dat lieten de reclamemakers van Cava Vallformosa zich geen twee keer zeggen. Regelrechte sex sells ook schuimwijn.
In een TV-spot voor de Belgische markt is de chique Rodriguez Diaz Perez Borges Y Cabron de Fernandoz Figuero Y Pintxos de Martinez de eigenaar van het Catalaanse Cava huis Vallformosa.
Tijdens een ritje te paard vertelt hij over een erotische droom met vele schonen. Zijn vader verschijnt aan hem. Dan realiseert hij zich: "nergens ter wereld wordt meer Cava gedronken dan in België."
Van Cava krijg je zin. Van zin krijg je babies en die babies doen later hetzelfde als hun ouders. De rest laat zich raden.
Daarom zegt Vallformosa dat zijn Cava is gemaakt om België te laten bubbelen.
Belgen drinken jaarlijks 25 miljoen flessen Cava. Daarmee is het land verreweg de grootste schuimwijnconsument ter wereld.
En nou zijn we toch benieuwend: leuk of smakeloos?
Fotocredits: Vallformosa
Dit artikel afdrukken
Tijdens een ritje te paard vertelt hij over een erotische droom met vele schonen. Zijn vader verschijnt aan hem. Dan realiseert hij zich: "nergens ter wereld wordt meer Cava gedronken dan in België."
Van Cava krijg je zin. Van zin krijg je babies en die babies doen later hetzelfde als hun ouders. De rest laat zich raden.
Daarom zegt Vallformosa dat zijn Cava is gemaakt om België te laten bubbelen.
Belgen drinken jaarlijks 25 miljoen flessen Cava. Daarmee is het land verreweg de grootste schuimwijnconsument ter wereld.
En nou zijn we toch benieuwend: leuk of smakeloos?
Fotocredits: Vallformosa
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook