McDonald's gebruikte de ongebruikelijke hitte die Nederland in zijn greep hield, voor een slimme marketingstunt.
Op de Dam in Amsterdam stond een reclamezuil. In de zuil: 100 lege McFlurry-bekertjes.
38,6 graden Celsius
Aan de zuil was een thermometer gekoppeld. Op het moment dat het bestaande warmterecord op de Dam werd gebroken, dat stond op 38,6 graden Celsius, ging de zuil automatisch open. Onder luid gejuich van de inmiddels verzamelde toeschouwers. Degenen die een bekertje wisten te bemachtigen, konden dat bij de McDonald's-vestigingen rondom de Dam gratis laten vullen. De zuil was in een mum van tijd leeg. McDonald's maakte er een filmpje van dat inmiddels op YouTube staat.
Fotocredits: still uit het filmpje
Dit artikel afdrukken
38,6 graden Celsius
Aan de zuil was een thermometer gekoppeld. Op het moment dat het bestaande warmterecord op de Dam werd gebroken, dat stond op 38,6 graden Celsius, ging de zuil automatisch open. Onder luid gejuich van de inmiddels verzamelde toeschouwers. Degenen die een bekertje wisten te bemachtigen, konden dat bij de McDonald's-vestigingen rondom de Dam gratis laten vullen. De zuil was in een mum van tijd leeg. McDonald's maakte er een filmpje van dat inmiddels op YouTube staat.
Fotocredits: still uit het filmpje
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook