Terwijl de biermarkt eerder krimp dan groei laat zien als gevolg van accijnsverhogingen, weet Grolsch zijn marktaandeel en volume uit te breiden. De verkopen van het merk gingen met 2% omhoog, meldt Out-of-Home Shops.
De groei tegen de trend in zou het gevolg zijn van een knappe combinatie van de marketingmix van het bedrijf. Het zou goed omgaan met zijn horeca, overtuigende reclame brengen en met Radler en Kornuit twee goede introducties hebben gedaan.
Dit artikel afdrukken
De groei tegen de trend in zou het gevolg zijn van een knappe combinatie van de marketingmix van het bedrijf. Het zou goed omgaan met zijn horeca, overtuigende reclame brengen en met Radler en Kornuit twee goede introducties hebben gedaan.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook