image


Mij bekruipt dan altijd het gevoel dat ze wisten dat ze slecht presteerden. Ook ben ik ervan overtuigd dat dit te maken heeft met de goede resultaten van de concurentie: Hoteles NH-Hotels.

Om beter tegemoet te kunnen komen aan de behoeften van klanten en de hotels, introduceert Golden Tulip Hospitality Group een nieuw Food & Beverage concept, George & Co. George & Co.” biedt gasten een restaurant concept waarbij goed eten snel wordt bereid en de service efficiënt is. Met kwaliteit als uitgangspunt, zal George & Co. de “traveller on the move” smakelijke klassiekers serveren uit de gezonde en ‘fusion’ keuken. Het restaurant biedt een ruime keuze aan vooraf bereide maaltijden, van ontbijt en een lichte lunch tot diner en snacks. De selectie aan drank zal bestaan uit een standaard assortiment van frisdrank, bier en gedistilleerd. Het menu zal worden afgestemd op de seizoenen. Alle producten aangeboden in de George & Co. restaurants zullen voorzien zijn van het George & Co. merk.

Hans W. R. Kennedie, President & CEO van Golden Tulip Hospitality Group: “We hebben geconstateerd dat er in de restaurants en bars in onze hotels behoefte was aan een nieuw concept met een sterke identiteit. Daarom werd in 2006 BRANCHE Restaurant, Bar & Lounge gecreëerd en geïntroduceerd. Op dit moment zijn er 7 BRANCHEs in Europa en 10 in ontwikkeling.”

“Het restaurant biedt tussen de 60 en 80 zitplaatsen waarbij de bar een voorname positie inneemt. Het menu zal bestaan uit gerechten zoals pizza, pasta, salades en steaks. De eerste George & Co. zal naar verwachting voor het einde van het 3e kwartaal van 2008 geïntroduceerd worden.”

Het George & Co. F&B concept zal in de Tulip Inns en Golden Tulip hotels geïmplementeerd worden.


bron:highprofile
Dit artikel afdrukken