GEZONDE POEIERSOEP!!!!!!!!!!!!!!
Voor de zekerheid huurde Maggi een ontwerpbureau in om deze onzin te verkopen:
"Het Opkikker logo is geoptimaliseerd door er verantwoorde signalen in te brengen. Het geheel is doorgezet met het tonen van een foodvisual waarbij de kop soep een lekker moment van rust aangeeft, De ontwerper koos voor de toepassing van groen, hetgeen het groentecomponent ondersteunt. "
Op de achterkant van het pakje staat nog nadere
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
MAGGI komt hier met een gezondheidsclaim en de wetgever laat dat zomaar gebeuren. "helpt bovendien je lichaamsgewicht op peil te houden". Wordt er met twee maten gemeten of hoe zit dat?
@Dick, hoe zat het ook alweer precies met de Koppert-cress-case? Waar werd die op teruggefloten?
Dat valt hier te lezen. Hier verstoutte de redactie zich zelfs tot een advies aan Baan.
Ook het vakblad AGF vond er indertijd iets van. Gelijk hadden ze, maar ze spraken zich niet uit ;-)
Nou ja, die discussie hoeft natuurlijk weer niet overgedaan worden, maar er is blijkbaar niemand die de ongelijke behandeling ook echt aanpakt. En inderdaad Wouter Klootwijk heeft gelijk dat producenten geen doktertje moeten spelen. Maar waar verschillen de claims van Rob Baan en die van Maggi in essentie dan van elkaar? Of zijn er misschien wat gesponsorde leerstoelen door Nestlé die het verschil maken? Ik vind het maar een vreemd verhaal.