Zelfs de boekhandel vaart er wel bij. Alles moet massaal echt en authentiek.
Hoe onderscheiden we staks het kaf van het koren?
Authenticiteit wordt de nieuwe consumententrend, zegt Joseph Pine, schrijver van het boek ‘Authenticity, What consumers really want’. Pine stelt dat er twee hoofdcriteria zijn voor authenticiteit: eerlijkheid over de afkomst en is het product ook wat het zegt dat het is?
Pine noemt vijf hulpmiddelen om marketeers te helpen een merk als authentiek te positioneren:
- insteken op natuurlijk
- oorspronkelijkheid uitdragen
- exceptioneel zijn
- verwijzen naar iets buiten jezelf
- daadwerkelijke invloed uitoefenen
Het boek wordt in de Nederlandstalige versie op 8 april verwacht (ISBN-13: 9789052616193)
bron: VMT
Dit artikel afdrukken
Hoe onderscheiden we staks het kaf van het koren?
Authenticiteit wordt de nieuwe consumententrend, zegt Joseph Pine, schrijver van het boek ‘Authenticity, What consumers really want’. Pine stelt dat er twee hoofdcriteria zijn voor authenticiteit: eerlijkheid over de afkomst en is het product ook wat het zegt dat het is?
Pine noemt vijf hulpmiddelen om marketeers te helpen een merk als authentiek te positioneren:
- insteken op natuurlijk
- oorspronkelijkheid uitdragen
- exceptioneel zijn
- verwijzen naar iets buiten jezelf
- daadwerkelijke invloed uitoefenen
Het boek wordt in de Nederlandstalige versie op 8 april verwacht (ISBN-13: 9789052616193)
bron: VMT
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Ailko, ik dacht echt even dat je geschreven had "het kaft van het koren"...
Dat zou een mooie gewest zijn. En niet eens zo ver van de waarheid verwijderd ;-)
en toch komt het niet authentiek over..... zo'n handleiding authentiek zijn
;-)
Het is geen handleiding om authentiek te zijn, maar om 'authentiek' te vermarkten. Da's heel wat anders ;-).
authentiek lijken dus...... mooie interne tegenstelling