Nederlanders zijn bekend om hun handelsgeest, maar alleen Hema, Douglas, V&D, AH, Jumbo en Levi's Store blijken te snappen dat moslims voor het Suikerfeest aan het einde van de Ramadan veel geld uitgeven aan eten en kleding. Dat blijkt uit afgelopen donderdag gepubliceerd onderzoek van adviesbureau Labyrinth/Extenzio. Dat meldt Trouw.
Nederland telt bijna 1 miljoen mensen met een islamitische achtergrond.
Op 10 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Inderdaad, heel dom.
Zijsprong: 24kitchen besteedt bijv. wel iets aandacht aan recepten op dit vlak. Waarschijnlijk niet voor moslims , die hebben weet van producten (ik heb het dan over de algemene vorm; niet bijv. over echt Halal etc) en hun eigen recepten. Het is leuk voor andersdenkenden om het te zien/lezen).
Het is als zelfstandig feest nog niet in de zoekmachine opgenomen. Gewoon doen, Rudolf!
Voor alle duidelijkheid: Stephanie Bannister weet totaal niet waar ze over praat.