Keuzestress
Dan valt het kwartje. Een krop sla wordt liefdevol afgerekend. De jonge held waagt zich op het onbekende terrein van de verse, onbewerkte levensmiddelen. Hij slaat aan het koken. Overwint tegenslagen. Zijn vrienden moedigen hem aan. Het meisje ziet hem staan.
Totdat... ze niet meer achter de kassa zit maar buiten op hem staat te wachten en achterop bij hem op de brommer springt - met de tas verse etenswaren. Eind goed, al goed.
Intermarché besluit het filmpje met een boodschap: "Nous sommes producteurs et commerçants pour vous aider à manger un peu mieux tous les jours." In gewoon Hollands: wij maken en verkopen etenswaren zodat jij iedere dag een beetje beter kunt eten.
Het filmpje is binnen een paar dagen een half miljoen keer bekeken op YouTube en trok miljoenen kijkers op Facebook en Twitter.
Op 6 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Laat perfect zien hoe Homo Sapiens in elkaar zit.
Man is jager. (wil vlees (resultaat) en wel snel)
Vrouw is verzamelaar. (eet wat ze vind(t) (al is het maar om te overleven.))
Mini soapje; en route à demain. Er kwam een beetje slijmerige vloeistof uit m'n beeldscherm en ik kreeg vooral trek in (diepvries) pizza :) Doet me denken aan de reclame filmpjes over auto's. Erg uitwisselbaar want ze laten allemaal zien hoe blij en gelukkig met wordt in een fiat, ford, peugeot of mazda.
Reclame op z'n best. Het kan wel.
Alles klopt aan dit filmpje. Goede cast, goed camerawerk, goede muziek, goed verhaal. Geloofwaardig en nergens belerend. Zet dat eens naast die tenenkrommende commercials van het Voedingscentrum.