Unilever ontvangt Bart van Opzeeland in de hal (Danone stuurde hem vorig jaar snel weg), maar accepteert de prijs niet. Argument: we hebben de foute claim eraf gehaald.
Wat zou u hebben gedaan als woordvoerder van Unilever?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Gewoon marktleiderschap tonen, door de zure appel heen bijten en in ontvangst nemen.
wie z'n billen brand dient de blaren zelf uit te zitten
Een woordvoerder is geen marketeer! Een woordvoerder namens een bedrijf, of een overheid, moet te allen tijde de waarheid vertellen. Leugens werken altijd tegen datgene/diegene wat/die je vertegenwoordigt.
Open en eerlijk communiceren wordt op den duur het meest op prijs gesteld. En is in het belang van consument en producent.
Ik had op de draad hier over dat Gouden Windei dit brood al genomineerd, niet allen vanwege de foutieve informatie ervoer, meer nog omdat het met name kinderen zijn die dit brood zouden moeten eten: lekker wit, maar toch gezond.
Heb altijd geleerd dat je van kritiek kunt leren. Daarbij is deze kennis over hoe de consument over je product denkt, gratis en voor niets . Dat scheelt weer een duur marktonderzoek. Ik zou dit inzicht als inspiratie zien en gebruiken als vertrekpunt voor nieuwe productontwikkeling.
Bart, gekke vraag misschien, maar mij houdt zoiets bezig: was dit hetzelfde ei als dat van vorig jaar?