Het team tipt de redactie dagelijks over zijn bevindingen. Die mogen rijp en groen zijn, bestaan uit vermoedens of onderbouwd zijn met feiten. De redactie gaat met de feiten die een advertentie suggereert naar mensen die het echt weten en, met de camera op de schouder van Rolf Hartogensis, naar mensen op straat. We zullen hilarische misverstanden ontdekken én gaan zien wat de ware verhalen achter ons eten zijn. De wijsheid ligt op straat en ontdek je dwars door de actuele reclame heen.
De rubriek neppers is oudbakken. Leve de (g)advertentie, waarin schitterende feiten, pareltjes van innovatie die maar achter de schermen blijven en je reinste flauwekul en bedrog langs zullen komen. Door elkaar, zodat de lezers weerbaar worden gemaakt. Niets is tenslotte meer wat het lijkt.
Opgeven hieronder of via mail aan dick@foodlog.nl.
Om er alvast even in te komen oefenen we op even een gouwe ouwe. Hoe zit het met de werkelijkheid achter de biologische tomatensoep van Unox zoals we daar kennelijk van de reclamemakers over moeten denken?
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Een detail valt in de categorie hilarisch: een roofvogel die insecten vangt
Allereerst wens ik iedereen hier een gelukkig nieuwjaar: http://www.youtube.com/watch?v=CMlT03FpuTo
Graag wil ik mij aanmelden voor dit initiatief.
Mooi initiatief. Benieuwd naar project.
Helaas onvoldoende beschikbaarheid voor aanmelding
ik kan te weinig input leveren op tv-reclame, maar dit is zo'n goed initiatief, ik fêteer graag het aanstaande Vlaams/Nederlandse (g)advertentieteam op een (g)advertentie barbeque zo rond mei?
Kijk nooit tv-reclames, maar in de weekendkranten van divers pluimage en voorbijkomend ander gratis materiaal zal ik op zin en onzin letten.