Ten jaar geleden boorde zich - zei het nieuws aanvankelijk - een sportvliegtuigje in het WTC in New York. Kort daarna bleek het een Boeing. Nog voor het tweede vliegtuig van dat formaat zich in het gebouw boorde keek de wereld vol verbijstering naar de voltrekking van een dramatisch filmscript dat zich voor het eerst in de geschiedenis in de werkelijkheid afspeelde. Het werd meteen real time uitgezonden. Het event markeerde het begin van oorlogen in het Midden-Oosten.
Dit weekend wordt '9/11' herdacht in alle kranten. Herdenkt Albert Heijn het event op zijn geheel eigen wijze met zijn Hamsterreclame of denken de mensen die de reclame ontoepasselijk vinden er teveel bij? Je kunt tenslotte overal wel wat bij denken en overal wat van vinden.
Intrigerend is het wel.
Via @KosjerNed.
Dit artikel afdrukken
Intrigerend is het wel.
Via @KosjerNed.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Als nu het hele schap ook zou instorten zou ik een link zien. Nu niet! Vergezocht dus,.....
Ik heb er geen moment zo over gedacht bij deze reclame, vind 'm juist wel leuk. Als het gaat over helicopters in gebouwne, kunnen ze het ook uit "the Matrix" hebben gejat...
Sterke complot theorie
@Linda Hofman: Als men tegen mij zegt: 'Wat is het eerste dat in je opkomt als je aan een tafel denkt?' Dan antwoord ik 'Stoelen'. Wat ik vaak (en dan vooral) bij TV-reclame vaststel, is dat 'ik'(?) de link tussen de inhoud van de clip of adv én het product niet zie. Zo dat aan mijn dommigheid liggen? Of doet de inhoud er niet toe? Jij zit in t vak, probeer me dat aub eens uit te leggen.
Volgens mij zijn dit hamsters in een helicopter en geen terroristen in een (sport)vliegtuig. Beetje ver gezocht.