'Huismerken bij Coop, Albert Heijn, PLUS en Poiesz zijn tot wel 34 procent duurder dan die van Lidl', meldt De Levensmiddelenkrant.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Fijn dat je een artikel op Foodlog komt lezen. We schreven het helemaal gratis en voor niets voor je. Wil je dat wij kunnen blijven bestaan? Steun ons dan en word betalend lid. Dat kost je maar €7,- per maand. Dan lees je alle content van Foodlog onbeperkt en advertentievrij en krijg je ook nog eens voorrang bij Foodlog-events.
Word lid!Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.
Ik kan er alleen maar naar raden. Ik denk niet dat Lidl het hier komt uitleggen. Helaas
Als niemand het de lezers uitlegt, zullen ze dat wellicht wel zijn, maar er onkundig van blijven. Voel je dus vooral geroepen en leg uit wat dat model is.
Ook zo langzamerhand geïnteresseerd in het businessmodel van Lidl?