Smulweb telt per maand meer dan 3 miljoen unieke bezoekers die elkaar adviseren over lekker en gezond eten. De site werd in zowel 2016 als 2017 Website van het Jaar in de categorie culinair.
Jumbo verwacht veel te kunnen leren van de content op Smulweb om daarmee de bestaande inhoud van Jumbo.com en de Jumbo app te verrijken en de nieuwe Foodcoach app te optimaliseren. "Bovendien zal Jumbo met Smulweb nog meer inzicht krijgen in wat klanten bezighoudt, in hun wensen, behoeften, ideeën en tips," klinkt het. Met andere woorden: Jumbo koopt met Smulweb geen recepten, maar data om snel verder te groeien met "het verpersoonlijken van lekkere, gezonde en voedzame maaltijden voor thuis." Jumbo werkt nadrukkelijk aan een strategie die uiteindelijk tot een aanbod op basis van persoonlijke voedingsadviezen leidt.
Op 5 april krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
#1 Carolien,
Daar zul je vast een zeker een app voor moeten installeren, dus dan doe je dat toch gewoon niet?
Even wat feedback van een consument/klant: Ik wil geen 'persoonlijk voedingsadvies' van mijn supermarkt!