Naar aanleiding van het item hiernaast over Remia's biologische fritessaus sprak ik gisteren iemand die prachtig typeerde wat er wringt. 'Het is als sneeuwwitje met een peuk.'

Da's best lullig, want eindelijk gaan de grote jongens om en dan deugt het weer niet. In ons land betekent biologisch dat alles in het product bio moet zijn. Een fabriek moet er dus heel wat voor doen. Een beetje sjoemelen mag niet. In de VS mag je al 'organic' uitstralen als het product gemaakt is met een paar biologische ingrediënten.

Daarom voor de vrijdag een vraag over Sneeuwwitje's geloofwaardigheid. Passen industriële merkproducten en biologisch bij elkaar?

Een paar voorbeelden van niet bestaande, maar wringende - ?, da's m'n vraag - biologische producten:
- biologische Marlboro sigaretten en Drum shag
- een biologische berenhap
- biologische vlammetjes
- biologische Unox tomatensoep
- biologische Ola IJstaart
- biologische Snickers en Lion's
- biologische Cup-a-Soep
- biologische Dr. Oetker Pizza
- biologische Coca-Cola
- biologische McCain ovenfrites
- biologische Duyvis borrelnoten
- biologische chips van Lays
- biologische Febo Frites
- biologische sigaren van Oud Kampen
Dit artikel afdrukken