Het nieuwe online bezorgplatform boodschapjes.com brengt consumenten in contact met lokale winkeliers zoals buurtsupers, bakkerijen, slagerijen en vishandelaren.

Consumenten bestellen via het platform en lokale winkeliers leveren die zelf uit. Winkeliers hebben de regie over hun eigen bezorgkosten, levergebieden en minimale orderbedragen. Boodschapjes.com vraagt alleen een vast bedrag per bestelling aan commissiegelden.

Oprichtster Lucy Eind liet in 2017 al optekenen dat “online boodschappen bestellen net zo makkelijk en snel moet kunnen gaan als het bestellen van een pizza”. Deze week lanceerde ze het platform met 50 aangesloten lokale winkeliers. Daarvan staan er nu een paar online, want Eind kiest voor een geleidelijke uitrol. “Zo kunnen we snel inspelen op eventuele technische bottlenecks en winkeliers ondersteunen waar nodig. Het werken met een platform is voor een groot deel van de aangesloten winkeliers ook nog nieuw", aldus Eind.

Over de opstartfase en alles wat daarbij komt kijken, maakte de startup een realityserie.
Emerce - Lokale winkeliers bundelen krachten op on-demand bezorgplatform Boodschapjes.com - Emerce
Reageer
  • Deel
Druk af