Online supermarkt Picnic introduceert vandaag de 'boodschappenradar'. Door middel van de Picnic-app kunnen klanten van de bezorgsupers precies zien waar de bezorger van hun bestelling zich bevindt en hoe laat die precies voor de deur staat.

’s Ochtends krijgen klanten een sms waarin staat binnen welk half uur de boodschappen die dag worden bezorgd. "We kregen echter vragen van klanten of het niet nóg nauwkeuriger kon", zegt Michiel Muller, mede-oprichter van Picnic. Vanaf nu kan iedereen die een bestelling heeft geplaatst op zijn of haar mobiele telefoon het bestelautootje zien rijden en zien hoeveel tijd hij nog nodig heeft om aan te bellen. De klant hoeft maar een paar minuten thuis te zijn.

Ook heeft Picnic een kort profiel van de bezorger toegevoegd aan de app. Muller: "Op verzoek van onze klanten hebben we van elke bezorger een kort profiel toegevoegd, ze vinden het leuk om meer te weten over de persoon die bij ze voor de deur staat. Het geeft aan hoe sterk onze klanten betrokken zijn bij Picnic." Picnic bedient inmiddels 7.000 klanten in Amersfoort en Leusden.
LMK - Picnic komt met boodschappenradar
Reageer
  • Deel
Druk af