De Chinese naaimachinemaker Wujiang Xili Machinery Factory heeft een logo dat een treffende gelijkenis zou vertonen met dat van Heineken. Omdat Heineken lonkt naar de enorme Chinese markt heeft de bierbrouwer een advocaat in de arm genomen om het logo van de naaimachinemaker als een copycat aan te kunnen pakken.
De Nederlandse bierbrouwer wil voorkomen dat het straks niet onder eigen logo de Chinese markt op kan. Dat meldt het FD.
Dit artikel afdrukken
De Nederlandse bierbrouwer wil voorkomen dat het straks niet onder eigen logo de Chinese markt op kan. Dat meldt het FD.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Schandalig... Dat kan dus niet.. Dat tast het in Zwitserland gedeponeerd kapitaal van Heineken met al zijn belastingtruc's aan !
Maar hoe ziet dat logo er eigenlijk uit ??
Want zelf met google'n op Wujiang Xili Machinery Factory kom ik er niet achter .. Dus lig ik er niet wakker van.. ;-)