Om de keuze voor consumenten nóg makkelijker te maken, deelt PLUS de schappen ook opnieuw in: er komt meer ruimte voor water, gezonde producten komen bij elkaar te staan. Wat betreft de frisdranken start de supermarkt met een duidelijke presentatie van de zero en light varianten.
Om de keuze voor consumenten nóg makkelijker te maken, deelt PLUS de schappen ook opnieuw in: er komt meer ruimte voor water, gezonde producten komen bij elkaar te staan. Wat betreft de frisdranken start de supermarkt met een duidelijke presentatie van de zero en light varianten.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Kleinere blikjes..........net zo duur als de huidige maat? Vast wel, des te meer winst op die suiker, leuk voor de fabrikant toch? Maar zou hetecht helpen bij de consument? Ik denk het niet, die drinkt er dan gewoon 2.........
Het persbericht doet alleen kond van kleinere blikjes en de INTENTIE van suikerreductie, Dick.
Het van de sector bekende "coöperatieve" tegenstribbelen, temporiseren en traineren.
(sorry, hoort hier)