Wat ik nu wel eens zou willen weten is: waarom zou ik die uit moeten geven via die fles en niet via giro 333, 555, 444 of 111?
En stel je voor dat zo direct iedereen zo zijn fles wijn, pakje boter, bakje gehakt of appels gaat verkopen, hoe moeten al die verkopers hun waren dan nog een extra argument mee geven om verkocht te worden als het niet meer lukt om die te verkopen om wat ze zijn (lekkere wijn bijvoorbeeld)?
![chianti](/files/algemeen/livebuild.jpg)
Wie weet of die euro wel echt goed besteed wordt? Ik loop er al het hele weekend over na te denken en vraag me inmiddels zelfs ernstig af: moet er geen keurmerk komen voor goede doelen acties om commercie te bedrijven? Ik kan daar niet zo snel wijs uit als ik moet beslissen tussen de ene Chianti en de andere.
Jazeker, ik keek ook even op de site van Livebuild, ook uit Utrecht. Wat ze doen klinkt vreselijk sympathiek. En juist daarom wil ik het er over hebben.
Fotocredits: Foodlog Media
Op 3 augustus krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Jazeker, uw vraag is zeker terecht. Ons doel was om LiveBuild onder de aandacht te brengen. Dat is goed gelukt gezien de vele positieve reacties die we van onze klanten hebben ontvangen.
Gefeliciteerd! Dat zijn vier pallets en dat is niet mis. Konden jullie je mijn vraag voorstellen?
Ik ben heel benieuwd hoe jullie daarop reageerden toen je dit las (en ga uit van jullie integriteit en die van Livebuild).
De actie Water bij de Wijn heeft maar liefst € 2,500,- opgeleverd. Livebuild kan hiermee een heleboel mensen helpen aan schoon drinkwater. Daar proosten we op!