Consumenten vonden de vegetarische Tivall-producten "beperkt, saai en smakeloos". Reden voor moedermerk Nestlé om het assortiment flink op te schudden, van een nieuwe naam te voorzien en tegelijk de productie te verduurzamen. Het "verrassend uitgebreide en bovenal smaakvolle" vegetarische en veganistische assortiment heet voortaan Garden Gourmet. Nestlé hoopt een "merk te maken met een '100% transparant label' in de vleesvervangersindustrie", zegt managing director Edwin Bark in MarketingOnline. Garden Gourmet bestaat uit Daily Favorites (de aloude vleesvervangende producten), Veggie Creations (producten op basis van groenten, zoals de Quinoa-Boerenkool Burger), Chef's Ingredients (om zelf mee te koken) en de Mezze Selection (veganistische falafels en hummus met een twist).
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 6 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 6 december krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Dat wordt opnieuw etiketten bestuderen wat ze er nu allemaal in gaan stoppen om het wel smakelijk te maken........Heb al een aantal keren een paar producten van tivall gehad, de vleesvervangende burgers en nooit problemen met smakeloos ervaren. Enige nadeel is dat er een paneerlaagje omheen zit, je het bakt in een beetje olie en je keuken dan naar een papatzaak stinkt, voor de rest waren bepaalde soorten die ik nam niet slecht voor een 'vleesvervanger'
Die knakloze knakworstjes van Tivall, erger kon haast niet.
Bericht sluit leuk aan bij dat over groente die lekkere namen moeten krijgen om lust op te wekken.