Nederlandse koffiedrinkers leken de afgelopen jaren uitgekeken op de Senseo en vooral te vallen voor de espressomachines van concurrenten zoals Nespresso en Dulce Gusto. ‘Die Nespresso’s blijven maar mooier worden waar de Senseo nauwelijks verandert’, citeert het FD een marketeer. Over de Sarista is de kritiek evenmin mals, zo zegt supermarktspecialist Gerard Rutte: "Dat ding is zo ingewikkeld dat je bij voorbaat al zeker weet dat het geen enkele kans maakt. De bonen in het potje zijn duur, en het is milieu-onvriendelijk".
Op 10 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Nespresso is nu ook te koop bij C1000 voor 49 cent per cupje/kopje.
Je zou toch denken dat Douwe Egberts zwaar ging inzetten op de filterkoffie ipv met de niet te zuipen Senseo rommel. Waarbij aangetekend dat Philips nooit het toonbeeld van design is geweest.