De Belgische kroonprins Filip heeft tijdens een handelsmissie in de VS het concept "Food.be. Small country. Great food" gelanceerd. De Belgische voedingsindustrie wil met dit concept "de uitmuntendheid van de Belgische voeding in de kijker plaatsen en de uitvoer stimuleren", schrijft RetailDetail.
"Food.be" is ontwikkeld in het kader van FOOD2015, een project dat streeft naar 'een groei met 1 miljard euro voor de binnenlandse markt en 5 miljard euro voor de export' in 2015.
Dit artikel afdrukken
"Food.be" is ontwikkeld in het kader van FOOD2015, een project dat streeft naar 'een groei met 1 miljard euro voor de binnenlandse markt en 5 miljard euro voor de export' in 2015.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook