'Ja meneer, ik weet precies wat u bedoelt', zei het meisje van de Broodzaak. Ze voegde er meteen aan toe: 'als ik het mocht zeggen, zou ik het anders doen.'
Om die lieve schat niet in verlegenheid te brengen zal ik maar niet zeggen op welk station het was.
We accepteren het, maar het is dus niet normaal. Merkwaardig. Een maatschappij die niet normaal met zichzelf omgaat.
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 4 juni krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Gelukkig zijn er restaurants die een vast bedrag voor water rekenen en dat dan heel de avond voor je inschenken.
Water is niet gratis anders heb ik nog wel een rekening liggen die iemand voor mij mag betalen. 3 munten op een festival is gewoon te veel voor een flesje 0,5L water.
Van Diest,
We zijn een onderneming zoals de andere watermerken, in prijs inderdaad vergelijkbaar. Alleen wij geven de winst aan waterprojecten in plaats dat we bonussen of dividend uitkeren.
Hartelijke groeten,
Patrick
Patrick,
Als je al je winst weggeeft, is het dan vrijwilligerswerk van jullie? en wat is de prijsstelling, ben je goedkoper of duurder dan de concurrerende flessen-en pakkenvullers?
Beste Dick,
Je hebt gelijk als je zegt dat wij zeer innovatief zijn door 100% van onze winst weg te geven.
Daarnaast zijn we innovatief op het gebied van verpakkingen:
Het eerste watermerk in Karton in Out of Home, als eerste watermerk ter wereld in een 100% Biodegradable Bottle, de eerste die Karton in de Horeca lanceerde en het enige watermerk dat zowel verpakt als onverpakt verkrijgbaar is.
En we staan open voor suggesties.
Ik stel voor dat we onze huidige voorraad op verkopen en dat we dan jouw lijn gaan volgen.
Hoe kunnen we jaarlijks minimaal 100.000 Euro doneren aan waterprojecten.
Met hartelijke groeten,
Patrick
Om het anders te formuleren: waarom alleen innovatie in het business model (winst weggeven) en niet ook in het product zelf?
Ik kritiseer het product, niet het business model. Je ziet hierboven dat water iets speciaals is en een speciale houding ontmoet. Anders dan bier of limonade.