Dit soort goedkope tweets weerhouden me ervan ook nog eens te gaan twitteren. Doen is belangrijker dan babbelen.
Dat vindt agrikenner Mark Soetman. Wakker Dier vindt dat de Nederlandse Zuivelorganisatie geen leuke reclame voor melk mag maken. Maar ja, wat is Nederland nou zonder klompen, tulpen, dijken, molens én koeien?
Veganistisch actiefront @nrc in full flow. Mooi toch om deze parel der Nederlandse journalistiek aan het werk te zien. https://t.co/Xdu7Mp23lF
— Mark Soetman (@Soetman) February 18, 2020
Dit soort goedkope tweets weerhouden me ervan ook nog eens te gaan twitteren. Doen is belangrijker dan babbelen.
Dat de NZO gekleurde informatie geeft over melk is te verwachten. Dat Wakker Dier dit gekleurde informatie vindt, is logisch.
Derk Walters is chef eindredactie van het NRC. Op de site van het NRC staan voor het dagelijks handelen van NRC-redacteuren/-medewerkers o.a. de volgende kernwaarden omschreven:
1. Onafhankelijkheid. Wij laten ons leiden door waarheidsvinding, niet door politieke, economische of maatschappelijke deelbelangen.
2. Integriteit. Wij doen ons werk eerlijk, open en zorgvuldig, met inachtneming van de regels van deze code.
Lees dan nog eens de tweet van Derk Walters met in het achterhoofd dat hij sinds 2015 geen vlees meer eet.
Inderdaad: een parel der Nederlandse Journalistiek.
Ik snap geen bal van dit berichtje. Welke kwaliteitskrant? Welk artikel? Hoezo NRC? Er is nergens een link naar een artikel in een "kwaliteitskrant", ook niet na doorklikken.
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.