Albert Heijn gaat in tech: vanaf maandag 4 juni kunnen kinderen bij de supermarktketen 4 weken sparen voor tech-plaatjes. De spaaractie is opgezet in samenwerking met NEMO Science Museum, schrijft Distrifood. “Met deze actie willen we kinderen laten kennismaken met de wereld van tech”, zegt Wouter Kolk, CEO van Albert Heijn, op de eigen website. “Zo ontdekken ze zelf hoe leuk tech is en hoe het vooruitgang mogelijk maakt.” De spaaractie bestaat uit 160 plaatjes met weetjes over technologie en wetenschap. Daarnaast zijn er experimenten voor thuis en Techie augmented reality-plaatjes waarmee kinderen hun eigen ‘Techie-de-robot’ kunnen programmeren. Daarvoor moeten ze wel de AH Tech app downloaden, gratis, via IOS en Android. De consument krijgt 4 plaatjes bij iedere €10 aan boodschappen, het bijbehorende verzamelalbum kost €0,99.
Distrifood - Albert Heijn lanceert actie rond technologie
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 5 mei krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
"experimentjes voor thuis"......AH moet nou juist met een spaaractie komen waardoor de kids buiten MOETEN gaan spelen, niet thuis spelen...........
Astrid, volgens mij moet AH helemaal niks. Het is een supermarkt.
Supermarkt ja, geen spaarmarkt die denkt aan het 'welzijn' van de kindertjes. Dus ook geen techplaatjes en verplichten om weer een of andere app te downloaden.
AH zet weer eens kinderen in om hun ouder(s) de nodige boodschappen te laten doen bij AH...
Dat is ook een beetje waar ik op inspeel Sytske, hoezo kindermarketing?