In de Ierse supermarkten van Tesco ziet een pak karnemelk er zo uit zoals op de foto. Die is echt niet gefotoshopped, zegt The Guardian er maar meteen bij. Tweets vanuit de winkels laten dat zien.
Geen 'dirty mind'
De grapjes op twitter over het lobbige, witte spul uit een kan in de vorm van een scrotum met mannelijk lid waren niet van de lucht. "Als je het een keer ziet, kun je het onmogelijk niet meer zien."
Hoe zoiets kan gebeuren? Vermoedelijk was er 'even een design nodig'. De opdracht werd gegeven en degene die er nog even naar keek heeft niet al te veel belangstelling voor zijn baan én mist de 'dirty mind' die - zoals het Engelse spreekwoord zegt - een 'joy for ever' is.
Fotocredits: twitter, Jan Freedman
Dit artikel afdrukken
Geen 'dirty mind'
De grapjes op twitter over het lobbige, witte spul uit een kan in de vorm van een scrotum met mannelijk lid waren niet van de lucht. "Als je het een keer ziet, kun je het onmogelijk niet meer zien."
Hoe zoiets kan gebeuren? Vermoedelijk was er 'even een design nodig'. De opdracht werd gegeven en degene die er nog even naar keek heeft niet al te veel belangstelling voor zijn baan én mist de 'dirty mind' die - zoals het Engelse spreekwoord zegt - een 'joy for ever' is.
Really Tesco - this is your pakaging design? And on your 'buttermilk' too? Too many bad jokes http://t.co/YuyB0wHm7S pic.twitter.com/AI0DuFv1Vs
— Jan Freedman (@janfreedman) October 26, 2014
Fotocredits: twitter, Jan Freedman
Nog 3
Je hebt 0 van de 3 kado-artikelen gelezen.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Op 2 oktober krijg je nieuwe kado-artikelen.
Als betalend lid lees je zoveel artikelen als je wilt, én je steunt Foodlog
Lees ook
Teveel fantasie. Een Gestaltplaatje. That’s all folks!
Hahahaha, die is leuk, er is al aardig met die pakken van hand tot hand gegaan ook, zie de deuken en kreukels, ze vallen op en dat is wat de producent toch wil? Opvallen zodat jouw product gekocht wordt?