Met eigen ogen zien waar de melk vandaan komt zonder je Albert Heijn-filiaal te verlaten? Dat kan op zaterdag 12 november. Een honderdtal melkveehouders komt die dag, voorzien van virtual reality-brillen naar de supers om "een uniek kijkje op het erf van de boer" te bieden, schrijft Campina. In de bril zien supermarktbezoekers een 360-graden film die het hele proces 'van gras tot glas' in beeld brengt. Van de koeien in de wei, het melken, de melkauto tot de Campinaproducten die van de band afkomen. Campina wil hiermee consumenten helpen bij de vraag naar waar hun voeding vandaan komt.
Lees ook
- 5 Campina draait vanaf 2021 volledig op eigen groene boerenstroom 17 dec 2020
- 1 FrieslandCampina ruilt Boer en Land-merk in voor Campina 19 jan 2018
- 0 AH Buitendag trok 80.000 bezoekers 18 apr 2017
- 0 Weidegang, maar dan verkocht op z’n Engels 13 apr 2016
- 0 “Albert Heijn profiteert van lage prijs berichtgeving in België” 2 apr 2014
- 0 Vlaamse premier roept AH op matje om prijzenslag 27 mrt 2014
- 0 Belgische landbouwers ongerust over prijsontwikkeling supermarkten 25 mrt 2014
- 7 AH maakt excuses voor kortingsbrief 19 okt 2012
- 27 De Nederlandse Boer BV zit zonder plan 1 okt 2012
- 84 CBL: “boeren moeten uit slachtofferrol stappen” 17 sep 2012