Tijdens de AH Buitendag op Tweede Paasdag gingen zo'n 80.000 consumenten op bezoek bij 70 boeren, telers en leveranciers van Albert Heijn. Onder de deelnemende leveranciers waren aardappelen-, groente-, fruit- en bloementelers, (melk)veehouderijen, kaasboerderijen en een koekjesfabriek. Zij lieten door middel van rondleidingen, proeverijen en andere activiteiten zien "hoe ze iedere dag hun producten zo vers mogelijk in de schappen van Albert Heijn krijgen", aldus de Levensmiddelenkrant. De eerste editie van de AH Open dagen trok in 2012 85.000 klanten naar de boer.
LMK - Tachtigduizend bezoekers tijdens AH Buitendag
Lees ook
-
4
+‘Albert Heijn meest duurzame supermarkt’ 20 apr 2018
- 0 Melkveehouders tonen in virtual reality waar melk vandaan komt 9 nov 2016
- 3 Boeren & Buren komt naar Nederland 12 aug 2016
- 0 Groentebox verlengt de keten weer 24 jul 2016
- 0 “Albert Heijn profiteert van lage prijs berichtgeving in België” 2 apr 2014