Vanaf 10 november organiseren de Belgische marketingvereniging STIMA en zakenkranten De Tijd en L’Echo de Belgium’s New Brand of the Year-competitie. De jury bestaat uit verschillende marketingprofessionals, journalisten en de winnaar van vorig jaar: Wasbar, die op zoek gaan naar een Belgisch merk dat zich met succes heeft onderscheiden. Bij de 5 finalisten zijn 2 mediamerken en 3 'food'-merken: Cornet, een Belgisch speciaalbier, Finley 'bruisende limonade' en Generous, glutenvrije koekjes. De jury bepaalt de winnaar op 2 december op basis van 30% publieksstemmen en 70% jurystemmen; deze wordt gelauwerd in de zaterdageditie van de organiserende kranten.
De Tijd
Lees ook
- 0 Belgisch glutenvrij koekje Generous ook voor lekkerbekken 3 dec 2016
- 0 Zelfstandigheid Belgische gewesten bedreigt BOB 15 mrt 2015
- 1 CIWF wil konijnen weer laten springen 12 nov 2014
- 4 Controverse in België over ‘neomorfe’ stoffen in karamel 25 aug 2014
- 0 Wekelijks stoppen 24 Vlaamse boeren hun bedrijf 6 mei 2014
- 0 Belgische fruittelers gaan drones inzetten 24 feb 2014
- 0 Belgische trappistenbieren dreigen uit te sterven 27 nov 2013
- 0 Afschaffen maaltijdcheques kost Belgische staat 2 miljard 25 sep 2013
- 0 Duvel introduceert onbreekbaar glas op festival 12 jul 2013
- 0 Luxe doet het goed in crisistijd 6 mrt 2013