De koekjes van de Brusselse bakker Generous zijn gekozen tot 'Belgium’s New Brand of the Year'. De verkiezing is dit jaar voor de tweede keer georganiseerd door marketingorganisatie STIMA en de zakenkranten De Tijd en L’Echo. Generous werd in 2013 opgericht door het echtpaar Harou. De koekjes bieden een "inspirerende mix van sociaal ondernemerschap, kwaliteit en een beetje Belgitude", aldus De Tijd. De koekjes zijn glutenvrij en worden van biologische granen gebakken. 'Generous' verwijst naar het belang van menselijke waarden. De koekjes zijn ook geschikt voor wie geen last van gluten heeft en juist een lekker koekje wil, zegt het echtpaar Harou.
De Tijd
Lees ook
- 0 Belgische zakenkranten kiezen Nieuw Merk van het Jaar 18 okt 2016
-
3
+‘Wees dankbaar’ en word gelukkiger 31 aug 2015
- 0 Reorganisatie Delhaize halveert jaarwinst 6 mrt 2015
- 1 Kwartaalwinst Delhaize België halveert 6 nov 2014
- 0 Bloem en spaghetti goedkoper door lagere graanprijs, brood niet 2 aug 2014