Je zoekt binnen Foodlog, via Google
Menu Foodlog

FlashUitpakken en terugbrengen

Amazon maakt het (Amerikaanse) klanten nog makkelijker om aangeschafte spullen terug te sturen. Voortaan kun je er in de Verenigde Staten ook voor kiezen de jurk die je te klein blijkt of niet van de gedroomde snit is gewoon in te leveren. Bij de winkels van Amazon zelf, of bij een van de partners die de online retailer wist te strikken. Inpakken van terug te sturen koopwaar is voor veel mensen te ingewikkeld. Niet iedereen heeft rollen plakband in huis.

RetailDetail - Amazon-klanten moeten retouren niet meer inpakken, 10 jul 2019
  • Waardeer dit artikel door het te delen:
Laden...
Eric-Jan Hoogendijk
  • #2
  • 11 jul '19
  • 15:01

Slim. Een meer gecentraliseerde terugname aanpak levert kostenvoordeel op; en niet alleen de verzendkosten.

De medewerkers in de Amazon winkels kunnen hun lege minuutjes mooi met het opvouwen en weer inpakken vullen. Lummelen bij de kassa is er niet meer bij.

Die "partners" zullen wel weer met een fooi worden afgescheept.

Bianca van der Ha
Bianca van der Ha Redactie Foodlog
  • #1
  • 11 jul '19
  • 14:20

Een onverwachte ontwikkeling, aangezien retouren de webwinkels veel geld kosten.

Ik vind een reactie niet ok

Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.

sluit

Je moet ingelogd zijn om te reageren en duimen uit te kunnen delen.

Log nu in! Heb je nog geen account, meld je dan nu aan!

Lees Gespreksregels, de 'appeltjes' & de ambitie van Foodlog voor meer informatie over hoe je dit doet en hoe je je bijdrage aan Foodlog kleur kunt geven.