En zo hoopt het linolzuur in die vrolijke margarinesmeerders, die veronderstellen gezond bezig te zijn, zich weer verder op en wrijft de gezondheidsindustrie zich in de handen.
Het margarinemerk Sense maakt een comeback bij Boni, Boon’s markt, Coop, Deen, Dekamarkt, Dirk, Hoogvliet, Jan Linders, Nettorama, Poiesz, Plus, Spar, Vomar en Sligro. Het nieuwe oude merk komt terug in zowel smeer- als bakvarianten. Nieuw oud merk? Jazeker, 21 jaar geleden ruilde margarinemaker Van Dijk Foods zijn smeermargarine Sense met Unilever voor diens frituurvet Diamant. Unilever draaide Sense de nek om - margarinemerken had het bedrijf al genoeg. Superunie, de inkooporganisatie achter al die supermarktformules, maakt er nu een huismerk van: net zo smakelijk als vroeger, alleen beter en duurzamer. Logisch, want Sense is plantaardig én palmolievrij. "Dat maakt Sense", zegt Superunie. Echte boter is weer helemaal uit.
LMK - Superunie herintroduceert Sense, 20 apr 2021En zo hoopt het linolzuur in die vrolijke margarinesmeerders, die veronderstellen gezond bezig te zijn, zich weer verder op en wrijft de gezondheidsindustrie zich in de handen.
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.