Wel 2 cent, het kan niet op.
Consumenten zeggen te kopen wat de pers en politiek elkaar naroepen als OK: biologisch, duurzaam, vers, van dichtbij en duurder. Land- en Tuinbouworganisatie (LTO) ontdekte het voor de zoveelste keer in een onderzoek. Maar in de winkel kiezen ze op prijs. Omdat boeren te weinig verdienen, zegt de hoofdredacteur van een boerenblad dat knappe koppen iets moeten verzinnen om mensen niet op prijs te laten kiezen. Dat is nogal makkelijk: voordeel en imago waar je mee gezien wilt worden. Daarom koop je die veel te dure iPhone liefst in de aanbieding.
Consument in spagaat tussen stembiljet en kassabon - Food & Agribusiness, 5 aug 2020
Help de schrijver de juiste toon te vinden waarop je naar hem of haar wilt luisteren.
Klik op de naam van de schrijver en gebruik het "Stuur een mail" veld op zijn of haar profiel om je bericht te versturen.
Lees alles over reageren in de gespreksregels.